beginnin of 2016

Nåjaa, några dagar sist! Nyåret spenderades med familj och nära, hade riktigt skoj. Åt bland annat god mat, skrattade, tittade på raketer som andra skjöt (tycker själv det är onödigt att slösa pengar på det), kollade film och sov... Dagen efter gjorde jag inte så mycket, var hos kusinernas nästan hela dagen. På lördag morgon körde vi mot Seinäjoki eftersom att Matilda hade skidtävling där, Valtteris flickvän Emmi och hennes syskon tävlade också! Allihopa skidade jätte bra och jag var stolt som fick heja på dem. Dock frös jag så mycket om tårna så hade helt svullna tår resten av dagen haha. På kvällen kom kära Alexandra på besök och vi hade en superhärlig kväll <3 Söndagen blev en helt avslappnad dag. På måndag förmiddag körde vi mot Vasa för att träffa Josefiina och Andreas som kommit hem från Thailand, så glad att träffa dem igen <33 Jag och Josefiina lagade också ett till hål i örat så det var ju också kul, när vi sen kommit till deras lägenhet drack vi kaffe, åt Arnolds munkar (hjärte ögon emoiji), kollade på ishockey och umgicks med varandra. På kvällen hämtade Alexandra och hennes mamma mig hemifrån och vi körde vidare till deras! Vi hade så mysit och skönt hela kvällen och jag sov också över där <3 På tisdag spelade vi spel, körde fyrhjuling och tog det lugnt, sedan kom pappa & Valtteri och tog upp mig från Alexandras och vi hämtade ett  par klassiska skidor från Jakobstad. Vi körde också via Kronoby och lämnade av Valtteri där! På kvällen tittade vi på ishockey final matchen där Finland spelade mot Ryssland och Finland vann VM!!! (hjärte ögon emoiji) Idag har jag bara tagit det lugnt med familjen och packat klart inför imorgon, skolan börjar nämligen... suck
Nåjaa, klart med det. Blev ett lite längre inlägg men so what! hoppas ni fått en härlig start på året! <3 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmajohannaa.blogg.se

finlandssvensk tjej på 14 år som bor i en liten by <3

RSS 2.0