FRIDAYYY

HOOLA
Veckan gick snabbt och plötsligt var det fredag igen. Måndagen var helt simpel och enkel och ingenting särkilt hände. På tisdagen var det först skola och på kvällen min första skidtävling för iår, tävlingen gick inget vidare så suck.. I onsdags först skola igen och på kvällen fotbollsträning, basic & tråkig dag. Torsdagen gick snabbare än vad den brukar göra, lyssnade på föreläsning, fotade och några enkla timmar. Stannade kvar i vörå efter skolan och tränade med Valtteri. Idag var det skolan, sedan nykarleby på träning och efter det har jag "bara varit" här hemma. Tittade PLL avsnittet som jag hade missat, beställde  supergoda pizzor, städade och kollade youtube videos. Skön kväll... 
Mina planer över helgen blir att jag och Jasmine sover över hos Matildas, ser framemot det verkligen. Alltid lika roligt <3 och på söndag har jag och Jasmine obligatorisk skriftskola, redan klockan 11...pust
Ajaa, här fick ni höra min vecka. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg så hörs vi. 
puss & kram <3  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmajohannaa.blogg.se

finlandssvensk tjej på 14 år som bor i en liten by <3

RSS 2.0