1 månad sedan sist...

Förlåååt, en månad sedan utan uppdatering. Jag skulle borda skämmas, nåjaa...
Under denna period har jag helt ärligt haft ett väldigt tråkigt liv. Så i själva verket skulle det varit väldigt tråkiga inlägg. Läxor, skola och träning har varit på schemat. Vi har också haft vår provperiod så där får ni en till ursäkt över varför bloggen stått tom. 
Fortsätter till detta att det bara är EN VECKA KVAR OCH VI FÅR SPORTLOV!!! Jag är såå taggad, ser framemot varje dag under denna vecka. Imorgon har jag ingen "tung" skoldag heller och på kvällen blir det en efterlängtad fysträning. Tänkte faktiskt inte berätta mera om denna vecka utan kommer uppdatera om någon dag! 
Hoppas att ni haft en bra start på veckan så hörs vi snart 
Puss & kram <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmajohannaa.blogg.se

finlandssvensk tjej på 14 år som bor i en liten by <3

RSS 2.0