24-25.2

HEJ! Tänkte uppdatera med information om vad jag gjort igår och vad som ska ske ikväll. Igår hade vi en lite speciell dag, nämligen friluftseftermiddag. Vi började dagen med 3 vanliga timmar, sedan mat och sedan begav vi oss till våra grupper och program. Jag hade valt att åka slalom/snowboard. Jag åkte snowboard med en av mina kompisars snowboard. Vi hade superkul, åt korv, drack saft och åkte ännu mer snowboard. På kvällen hade vi först vanlig fotbollsträning i Adidashallen och efter det testade vi våra nya spelkläder. Hela igårdagen kändest alldeles som en fredag, nåjaa. Ikväll ska jag troligtvis på springträning i Vasa och sedan blir det väl bara att ta det lugnt. Hoppas på en skön fredag imorgon så hörs vi..
Puss & Kram <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmajohannaa.blogg.se

finlandssvensk tjej på 14 år som bor i en liten by <3

RSS 2.0