BAKING IN THE MAKING

gokväll och förlåt för dålig uppdatering, har varit sjuk, upptagen och inte på humör att blogga så that's why i've been gone. Har lagat smoothies under dehär senaste dagarna och tänkte dela med mig av en sort som faktiskt var min absoluta favorit<3 
Som ingredienser tog jag 4 bananer, 1 avokado, 2 dl hallon, 2 1/2 dl mjölk och 1/2 dl gefilus juice. Så klart får man ta vilka ingredienser man vill men dessa rekommenderar jag absolut! 

Efter att jag hällt alla ingredienser i smoothiemakern började jag mixa, tog någon minut och så var det klart. Passar perfekt efter träning eller som mellanmål och det är såå hälsosamt. Detta räckte till 3 "stora" glas. (visar bara 2, pga att 3 glaset var annan sort av glas hehe) 
Hoppas ni får en skön fortsättning på veckan så hörs vi <3 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wilmajohannaa.blogg.se

finlandssvensk tjej på 14 år som bor i en liten by <3

RSS 2.0